Meer dan ooit is het tijd voor topservice, productvernieuwing en wer-vend verkoop gedrag. Voor het energiek verleggen van grenzen, het overtreffen van verwachtingen en het vergroten van je toegevoegde waarde voor de klant. En natuurlijk voor een samenwerkingsklimaat, dat het beste in mensen bovenbrengt. Nu het er echt om gaat is het tijd voor ‘strijden voor succes’! Onder druk wordt te vaak gekozen voor paniekvoetbal, gelegen-heidsredenaties en korte termijn ingrepen. Deze reacties leiden echter zelden tot innovatie en verbetering, maar wel vrijwel altijd tot ver-arming van de organisatie en vermindering van de service. Het is angstgedreven en contraproductief gedrag en psychologisch alleen verklaarbaar door ons onvermogen verstandig met (dreigend) verlies om te gaan. De mentale knop moet om. Juist nu het erom spant wordt duidelijk wat je business waard is. Het is tijd om energiek te gaan staan voor wie je bent en waar je in gelooft. Realistisch, niet defensief. Zelfbewust, niet overmoedig. Ondernemend, niet onderdanig. Gericht op het zien en be-nutten van de mogelijkheden, i.p.v. het anticiperen op bedreigingen. Strijden voor succes herinnert mensen aan hun fighting spirit, vergroot de weerbaarheid, enthousiasmeert en maakt creatief en ondernemend. Deelnemers gaan naar huis boordevol energie en nieuwe ideeën om in hun wereld echt het verschil te maken!